Bij goede zorg en aandacht voor uw gebit staat kwaliteit voorop. Daarom wordt u bij ons uitsluitend door de tandarts zelf behandeld, ook de mondhygiënist voert uitsluitend zelf haar behandelingen uit. Daarnaast besteden wij veel aandacht aan zorgvuldige informatie en goede service aan u. Zorgvuldige behandelingen, uitstekende materialen en een goede administratie zijn hierbij essentieel. Wij hanteren daarvoor procedures die gebaseerd zijn op richtlijnen van de beroepsvereniging en wetenschappelijke verenigingen in de mondzorg.

Onze praktijk werkt continu aan het op peil houden cq. verbeteren van de kwaliteit. De tandartsen staan dan ook ingeschreven in het KRT (Kwaliteitsregister Tandartsen) en de Mondhygiënist staat ingeschreven in het KRM (Kwaliteitsregister Mondhygiënisten). Ingeschreven staan in deze registers betekent dat er actief en in voldoende mate wordt deelgenomen aan kwaliteitsbevorderende activiteiten.

                 

Wij doen er alles aan om u de beste tandheelkundige zorg te bieden en hebben daarover graag goed contact met u. Daar kunt u van op aan. Mocht het een keer voorkomen dat u vindt dat wij u onjuist of onzorgvuldig informeerden of behandelden, dan vragen wij u dit eerst persoonlijk met ons te bespreken. Voor ons is het belangrijk te weten dat u een probleem hebt of niet helemaal tevreden bent. Wij willen u graag uitleggen waarom we iets op een bepaalde manier hebben gedaan. We vertrouwen er op dat we gezamenlijk een oplossing vinden. Uiteraard hoort bij het leveren van kwaliteit ook een goede klachten regeling, wij zijn aangesloten bij de regeling van onze beroepsvereniging waar we lid van zijn. Voor de tandartsen betekent dat de klachten regeling van de NMT en voor de mondhygiëniste de klachten regeling van de NVM.

Uw mening stellen wij buitengewoon op prijs. Hebt u suggesties hoe we u beter van dienst kunnen zijn? Neem dan contact met ons op. Zo kunnen we ervoor zorgen dat we goede kwaliteit blijven leveren.